Försäljning
Målet är att stötta säljarens vardag på bästa möjliga sätt.
SuperOffice hjälper säljaren att prioritera det som är viktigt
Säljarna har oftast en eller flera processer med tillhörande dokument och aktiviteter som måste genomföras för att driva säljprocessen framåt. Genom att lägga in säljprocessen i SuperOffice kan säljaren fokusera på de rätta aktiviteterna som faktiskt skapar värde.
Alla steg i processen samlat på ett ställe
Säljaren kan enkelt se all uppföljning, möten, telefonsamtal och dokument knutna till ett visst lead. De kan även få en överblick över vad som behöver göras framåt för att driva affären i mål.
Säljaren har full koll på nästa steg
SuperOffice guidar säljarna till att utföra rätt aktivitet i rätt tid. I systemet kan du fördefiniera säljstegen, dela in i faser samt koppla aktiviteter och dokument till varje fas. Har du flera olika säljprocesser, vilka beror på hur leadet ser ut, är det bara till att lägga upp alla i SuperOffice.
När det är dags att registrera ett nytt lead i SuperOffice kan du enkelt välja vilken säljprocess som ska tillhöra detta lead. Systemet lägger sedan upp alla faser, aktiviteter och dokument automatiskt.
Dashboards i SuperOffice ger dig:
- Möjlighet till ökad försäljningsaktivitet.
- Lättare hantering av ditt säljteam och säljprocess.
- Ökad förutsägbarhet med bättre prognoser.
- Bättre beslutsunderlag.
Vill du testa SuperOffice gratis i 30 dagar? Fyll i formuläret så tar jag kontakt med dig
Se våra andra tjänster och lösningar inom CRM
Marknadsföring
Kommunikation är superviktigt - speciellt om du önskar finna, vinna och behålla dina kunder.
Läs mer
Försäljning
Målet är att stötta säljarens vardag på bästa möjliga sätt.
Läs mer
Kundservice
Efter att ha lagt ned tid och kraft på att få in nya kunder är det centralt att erbjuda så bra kundservice att de fortsätter vara kunder till ditt företag.
Läs mer
Metod
Vi har en välbeprövad metod för hur vi på bästa sätt implementerar och anpassar SuperOffice efter dina behov.
Läs mer