SuperOffice
En CRM-lösning som skapar långsiktiga kundrelationer.
Få en kostnadsfri demo i SuperOffice
Fyll i formuläret så tar jag kontakt med dig
Caroline Facius
Säljare
Enkelt att komma igång
Det är enkelt att komma igång med SuperOffice. Våra erfarna konsulter har gjort många implementationer och kan snabbt hjälpa er att anpassa systemet efter era behov.
Vi supporterar och förvaltar
Vi supporterar och förvaltar ert CRM och ser till att det är integrerat med era verksamhetssystem, exempelvis Visma affärssystem.
Vi använder själva det
Vi har lång erfarenhet av SuperOffice och använder själva systemet internt hos oss.
Varför välja SuperOffice som ert CRM?
SuperOffice CRM är ett norskutvecklat CRM-system som hjälper företag att hantera och stärka relationer med kunder och prospekts. CRM står för "Customer Relationship Management", och SuperOffice är särskilt utformat för företag som vill effektivisera sina sälj-, marknadsförings- och kundserviceprocesser.
Med SuperOffice CRM kan du:
- Organisera kundinformation: Spara och dela information om kunder, prospekts och samarbetspartners.
- Automatisera säljprocesser: Följ upp säljmöjligheter, hantera pipeline och få översikt över resultat.
- Optimera marknadsföring: Planera och genomföra riktade kampanjer för att nå rätt målgrupp.
- Förbättra kundservice: Hantera förfrågningar snabbt och effektivt för att ge bättre kundupplevelser.
Vill du veta mer om SuperOffice och om det passar din verksamhet?
Hör av dig till mig för en kostnadsfri demo. Vi går igenom ditt företags behov och ger förslag på lösningar utifrån era förutsättningar, verksamhet och bransch.
- Inkluderad IT-säkerhet, uppdateringar och uppgraderingar.
- Modernt och användarvänligt gränssnitt.
- Möjlighet till integrationer med hundratals andra verktyg via SuperOffice AppStore och öppet API.
+30 år
Erfarenhet
700
Nöjda kunder
180
Medarbetare