SuperOffice
SuperOffice är en molnbaserad CRM-lösning som hjälper företag att bygga starka långsiktiga kundrelationer och öka sina intäkter genom att integrera försäljning, marknadsföring och kundservice.
Få en kostnadsfri demo i SuperOffice CRM
Fyll i formuläret så tar jag kontakt med dig

Caroline Facius
Säljare
Enkelt att komma igång
Det är enkelt att komma igång med SuperOffice CRM. Våra erfarna konsulter har gjort många implementationer och kan snabbt hjälpa er att anpassa systemet efter era behov.
Vi supporterar och förvaltar
Vi supporterar och förvaltar ert CRM och ser till att det är integrerat med era verksamhetssystem, exempelvis Visma affärssystem.
Vi använder själva det
Vi har lång erfarenhet av SuperOffice och använder det som vårt CRM internt hos oss.
Varför välja SuperOffice som ert CRM?
SuperOffice CRM är ett norskutvecklat CRM-system som hjälper företag att hantera och stärka relationer med nuvarande och potentiella kunder. Systemet är särskilt utformat för företag som vill effektivisera sina processer inom försäljning, marknadsföring och kundservice.
Med SuperOffice CRM kan du:
- Organisera kundinformation
Spara och dela information om kunder, offerter och samarbetspartners. - Automatisera säljprocesser
Följ upp säljmöjligheter, hantera pipeline och få översikt över resultat. - Optimera marknadsföring
Planera och genomföra riktade kampanjer för att nå rätt målgrupp. - Förbättra kundservice
Hantera förfrågningar snabbt och effektivt för att ge bättre kundupplevelser.

Vill du veta mer om SuperOffice CRM?
Hör av dig till mig för en kostnadsfri demo och ta reda på hur det kan passa er verksamhet. Tillsammans tittar vi på vilka behov ni har som företag och kommer fram med förslag på lösningar utifrån era förutsättningar, verksamhet och bransch.
- Inkluderad IT-säkerhet, uppdateringar och uppgraderingar.
- Modernt och användarvänligt gränssnitt.
- Möjlighet till integrationer med hundratals andra verktyg via SuperOffice AppStore och öppet API.
+30 år
Erfarenhet
700
Nöjda kunder
180
Medarbetare